comencem la pàgina web

Arxiprestat Santa Coloma de Gramenet, General, Parròquies

Per fi està entre nosaltres!!! Celebrem amb alegria que ja tenim pàgina web del nostre arxiprestat!!! Et donem gràcies Mauricio i Ita per acompanyar-nos en aquesta aventura plena de color i de vida!!! ENS ENCANTA com ho heu fet!!! GRÀCIES GRÀCIES GRÀCIES!! També agraïm a Agustí l’aportació econòmica i el suport per fer-ho possible. A Karina i a Gerard per la passió a partir d’ara d’ actualitzar-la. Un nou servei al servei de l’anunci de l’Evangeli i de fer camí junts!! Som-hi!!! Ho celebrem i ens alegrem.