acgbarcelona: amb qui camines?…celebració de diumenge de Rams

Arxiprestat Santa Coloma de Gramenet, Església Major Santa Coloma

El dissabte 1 d’abril el sector jove va celebrar la Trobada de Rams 2023 pujant a peu a Sant Jeroni de la Murtra.

La jornada, amb el lema: “AMB QUI CAMINES?”, va ser organitzada per joves i acompanyants en clau de revisió de vida.
Pel veure, els nois i noies van van gaudir d’una gimcana. Pel jutjar,
van fer un viacrucis pels exteriors del jardí on els joves van compartir la creu i van pregar plegats. Per l’actuar, es va fer una petita dinàmica de compromís.

A més a més, van gaudir d’una visita guiada pels racons del monestir gràcies a la magnífica acollida dels amics de Sant Jeroni. Van participar els joves de les parròquies de Sant Andreu del Palomar , Santa Mª del Mar, Santa Madrona i Santa Coloma. També va participar de la trobada la comisió diocesana: sector infància, sector de joves i presidenta.

Comparteix per les xarxes socials