celebració de la fracció del Pa per primera vegada

Parròquies, Parròquies Sant Joaquim i Sant Jaume

“Estimeu-vos com jo us estimo”.

Enya, Maria Adrià, Ayline, Jana i Nicole han decidit seguir el camí de Jesús amb alegria i decisió. I després de dos anys de catequesi amb la Antònia, la Teresa i la Norma, el dia 21 de maig van rebre per primera vegada a Jesús en la Eucaristia. Va ser una celebració molt viscuda i participativa on amb familiars i amics van manifestar el seu desig d’estimar com Jesús ens estima, es a dir, compartint, perdonant, tenint cura de la Natura, agraint,….

Ells van preparar la celebració i el dia anterior van decorar la Parròquia per la celebració. Aquell dia vam rebre la visita de les germanetes de l’Assumpció que van participar amb nosaltres de la celebració.

Tota la comunitat de sant Joaquim i sant Jaume us felicitem, preguem per vosaltres i estem molt contents del camí fet… Seguim caminant en comunitat deixant-nos estimar per Ell. Us esperem al voltant de la taula per continuar compartint la Seva Paraula i el seu Pa de Vida.

Comparteix per les xarxes socials