Estrenem l’aplicació ‘Full dominical’, disponible a iOS i Android

Benvolguts mossens:

El Full dominical de Barcelona, la publicació degana de contingut religiós a Catalunya, s’adapta al continent digital. Des d’avui aquesta aplicació promoguda per l’Arquebisbat de Barcelona portarà els continguts del Full dominical als telèfons i tauletes mòbils amb sistemes operatius Android i iOS.

Coincidint amb la propera celebració del 130è aniversari del Full dominical, l’Arquebisbat de Barcelona vol oferir una versió inèdita de la publicació. Així, l’app presenta un disseny completament renovat que facilita l’accés a tots els continguts habituals, a més d’afegir nous serveis per a l’usuari. L’aplicació és gratuïta i es pot descarregar des de Google Play o des d’App Store.

Amb aquesta nova aplicació es dona rellevància a l’accés digital al Full dominical. A més a més, destaca la facilitat d’accés a les lectures del dia i a l’agenda diocesana. Un altre dels serveis integrats és el mapa parroquial de la diòcesi amb geolocalització, que permet mostrar a l’usuari les esglésies més properes del lloc on es troba i els horaris de missa corresponents, entre d’altres serveis.

El llançament del nou format del Full dominical no implica la desaparició del tradicional format imprès. Tots els feligresos que ho desitgin, podran seguir llegint el seu exemplar imprès, disponible cada setmana a totes les parròquies i centres de culte de l’arxidiòcesi.

130è aniversari del Full dominical

El Full dominical és una publicació setmanal que ha persistit al llarg de 130 anys de manera gairebé ininterrompuda. El Full dominical de l’arxidiòcesi de Barcelona, fundat per Mn. Josep Ildefons, rector de la parròquia de Santa Anna l’any 1892, és un dels més antics de tot l’Estat espanyol i el primer a Catalunya.

El format dels fulls dominicals arreu del país acostumen a seguir una mateixa estructura: un escrit del bisbe de la diòcesi, juntament amb les lectures dominicals comentades, articles de reflexió i una part d’informació i avisos breus. La missió pastoral del Full dominical ha estat la de crear comunitat, un valor que ara també queda reflectit a l’aplicació.

Per accedir a l’app podeu descarregar-vos-la a les dues principals plataformes de distribució a dispositius mòbils:

1/ Android

2/ iOS

Si teniu cap dubte, podeu dirigir-vos al correu secretariamcs@arqbcn.cat

NotaInterna_FullDominical_Desembre2021

Cordialment,

Mn. Ramon Ollé, DP
Director de l’Oficina de Comunicació i Relacions Institucionals

Arquebisbat de Barcelona

Sobre l’Església Arxidiocesana de Barcelona

La presència de l’Església a Barcelona es remunta a l’edat antiga. Actualment, l’obra pastoral de l’Església Arxidiocesana de Barcelona comprèn tota la regió metropolitana de la capital catalana, que té prop de 3 milions d’habitants. El cardenal Joan Josep Omella és l’Arquebisbe Metropolità de Barcelona, amb dues diòcesis sufragànies, que són Terrassa i Sant Feliu de Llobregat. El cardenal Omella és president de la Conferència Episcopal Espanyola des de març de 2020.

Per a més informació

Església Arxidiocesana de Barcelona